jaha....

hejsan! jag vet inte hur föräldrar är.. blir lite galen!!! -.- ena sekunden så bråkar de sen är de sams igen WTF??
jaja nu är de sams igen så det är bra. men vi får se.... jag ångrar att jag skrev nått på bloggen till er! men jag årkar inte prata om det mer nu. eller jag vill faktiskt aldrig prata om det så nu vill jag bara släppa det här :)
på sjöresan är jag på kapitel 8 :) är stolt över att jag har årkat skriva rent så mycket! men nu kommer det att man måste rita en karta över ön, men jag kommer bara skriva en liten bit av början av kapitel 8 sen kommer jag rita ön snyggare och klistra fast den på pappret ^^
jag ska käka snart så vi ses <3
men innan jag loggar ut så har jag o mamma varit i handen idag och köpt 2 byxdress en svart och en blommig. sen har jag köpt en hår donaut :D den vart för stor så mamma ska köpa en till fast en mindre så vi sparar den stora till jag får längre hår!! sen köpte jag en svart badbyxa <333 har velat ha en sådan sen länge. och sen sist ett par blåa shorts :D håll tummarna efter bra väder imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback