piiiinsamt så jag kan döööö

hej! idag när jah och Marika var på bussen så pratade buss chaffören i högtalare att två personer skulle flytta på sig och så ser jag 2 barn vagnar som är påväg mot oss och då frågar jag Marika om han menar oss och hon sa " ja" så vi flyttade till min bästis och ALLA strirrade på oss jag blev så röd i ansiktet och jag bara sa åh vad pinsamt. sen flyttade vi till en annan plats och en snubbe i 6:an som heter Edvin verkligen stirrade på mig länge och jag brukar ofta skratta vid såna tillfällen men jag lyckades hålla mig, så jag tittade på honom och sen ner :/ läskigt! det var verkligen INTE roligt...!

har tittat lite på ebay och foreverhair :) jag kan inte bestämma mig vilken som skulle passa mig bäst asså en kigurumi ^^ en koala eller en svart gris?? mhm.?? hjälp mig! :D


 den här? eller.


 eller den här snyggingen?



 det här är med clips



 vill ha de här!! <3

Kommentarer
Postat av: Mellotiora-Foto/Vardag

Usch vad pinsamt!

2012-05-09 @ 18:23:04
URL: http://mellotiora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah asså xD

Black pig :>

2012-05-09 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback