kan ingen fatta att jag INTE VILL!!

ååh! jag vill verkligen inte, förstår ni inte det?? jag är obekväm i det och att vi kommer vara med klassen gör mig ännu mer obekväm. Ni kanske har världens finaste kropp med en smal mage och fina lår, men jag har inget av det! känner mig så otrolig tjock och äcklig! så ni tycker säkert att jag bara är larvig och mesig, men ni förstår inte hur det känns att bli kallad tjock av en klasskompis 2 ggr! nej såklart inte för sånt händer jue inte er, alla killar gillar er och ni har massor med vänner, medans ingen kille gillar mig och jag har inte så många vänner för jag har svårt att öppna mig för folk.. Ni skämmer aldrig ut er själv medans jag skämmer ut mig minst 5 ggr om dagen! så visst nu kanske ni tycker att jag klagar och att jag ska vara glad för det jag har och bla bla bla, lätt för er att säga. Jag vill inte åka o bada för jag är obekväm i min kropp! förstår ni inte det?? jag har gått upp så mycket i kilo det senaste året, och jag vill inte längre!  jag vill sluta äta så mycket, men sen blir jag ledsen att jag känner mig så här så jag äter mer för att dämpa smärtan.så jag antar att jag tröstäter. men när jag är hungrig känner jag mig faktiskt smal,på ett konstigt sätt. jag vill kunna ha tajta kläder istället för bara pösiga, och jag vill sluta höra er klaga på er kropp när jag och tillomed ni vet attt ni är fina och smala. (snyft) jag älskar att bada, jag älskar vatten men jag vill inte visa mig för er.. för jag skämms... att ha pösiga kläder och stora kläder är väl för att skydda sig mot världen, man känner sig trygg. jag önskar det vore någon som förstår mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback