onsdag ;)

hejsan! hur mår ni?
om inte jag skulle ha vänner skulle jag nog inte överleva på denna jord, man tänker typ att vänner alltid finns där vad du än gör för fel. men det är fel! man måste ta hand om sina vänner, vänner är som diamenter vackra och sällsynta <3 <3 jag älskar verkligen er och om jag inte hade er skulle jag vara ett vrak! ni vet vem vilka ni är <3 <3
Om man inte är med vännerna och inte är så snäll mot de så kommer man glida bort från varandra, och ingen vill det! tro mig! Det var en sommar som nästan var den värsta sommaren i hela mitt liv!! det var att jag och Marika bråkade och vi blev ovänner.. jag grät mig själv till sömns i flera dagar, sen ringde jag henne och ville bli vänner igen,men hon ville inte. det var verkligen ett slag i hjärtat :( men nu är vi vänner igen och det är underbart! så låt inte ett fånigt argument splitra en underbar vänskap.det var förr förra sommaren tror jag och vi har inte bråkat sen dess :)
 
När folk frågar hur jag verkligen mår vet jag inte vad jag ska svara? mår jag bra? mår jag dåligt? så jag säger att jag mår helt OKEJ. egentligen vet jag inte om det stämmer??
 
 gud vad ni är söta!!
 
 
 jag ser lite weird ut på bilden....!
 
 
 guuud vad  länge sedan!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback