åh men herre amalia jessus!

mår verkligen ur dåligt! tittade precis på skolfotona på datan..... åh gud vad jag blev arg/ledsen jag såg ut som ett stort fån, hade världens bredaste ansikte och smala pinn ögon ._. det var hemskt att titta på det! 2 av 3 misslyckades totalt. och de kallar sig fotografer snarare misslyckademänniskorgrafer! nu är Gabriella rasande,ja det är jag! ååh dumma dumma dumma människa :( nä näej det här får inte sänka mitt liv! finns det ingen social männsiak på skype? känner mig som ett fååån som försöker få tillbaks sina vänner? känns som de försvinner. vill flytta. kanske är det en bra ide? kommer vänta en liten stund till, men jag känner verkligen som ni går bort från mig varje dag som går.. vad ska jag göra?? ska jag ändra på mig kommer det hjälpa..? hmm. nä skulle inte tro det, skulle aldrig ändra på den jag är pga av en annan människa det är nog det dummaste en männsiak kan göra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback