Är det normalt?

Är det verkligen normalt att hata sig själv så mycket som jag gör?! Jag önskar att alla mina bekymmer bara skulle flyga bort. Jag önskar att jag vore ett matte snille, jag önskar att jag kunde få folk att gilla mig, jag önskar att jag vore vacker. Jag vill inte vara blyg. Jag vill våga saker. Jag vill vara fin och smal, och sluta bekymra mig om
Min kropp, den kroppen som jag hatar djupt! Jag önskar att jag hade vänner som bor nära mig. Jag vill bara hjälpa till men du stöter bort mig. Jag vill höra dig säga tack för att du bryr dig Gabriella. Du är världens finaste. Men det vet jag att jag aldrig kommer få höra det av dig, hur kan man få den oturen som jag har? Den jag var djupt förälskad i spanar in min kompis.. Men jag antar att jag inte gillar honom längre. Jag vill bara höra från någon säga till mig:
Jag älskar dig
Fy vad jag är patetisk nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback