rolig fredag jag hade ^^

hej, igår i skolan frågade Emma.A mig om jag ville sova över hos henne, och jag sa såklart ja ;) så efter skolan åkte vi hem till mig för att hämta kläder och sånt, sen tog vi tåget till henne :D det var awesome <3 haha när vi åkte in till Ica så ville jag ha en barn vagn, alltså vagnar fast små för barn, så då gick vi runt på ica med en liten vagn ^^ sen kom vi till godiset som typ är precis vid ingången och då plockar vi plock godis, sen ser vi typ 3 killar i vår ålder som tittar på oss, haha vi puttade ifrån oss barn vagnen, sen ville inte någon av oss hålla i godiset,för vi skulle annars se ut som två feta tjejer, så de gick runt sen tittar jag och ser dem titta på oss. så pinsamt! haha! sen när vi hade betalat ( vi lämnade vagnen mitt i affären ) så går raka vägen hem till Emma och ser killarna komma emot oss, en kille som går först låter som en polis bil, och typ säger "tja" tror jag. sen en kille i blå keps säger "hej" och emma säger inget, och jag är van när någon säger "hej" till mig så svarar jag. så då säger han hej till oss och jag säger hej tillbaks, och då hör vi killen som lät som en polisbil skriker, "va! sa de hej till dig men inte mig??!" haha så kul. nästa morgon kände både jag o emma oss som träsktroll, det var det enda vi sa typ. men ärligt vi båda hade fettigt hår och kände oss äckliga, så när mamma hämtade mig så gick jag raka vägen till duschen när vi kom hem, och nu känner jag mig väldigt fräsch :D I <3 att ta en dusch kom på en låt.. " jag känner ett troll, hon heter gabbi, gabbi heter hon och hon kan skrämma barnen så fort, hon skrämmer bara dem som tittar, jag vill berätta för dig att jag känner ett troll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback