sprutan avklarad

hej, idag tog jag första livmoderhalscancer sprutan, skönt att få det avgjort. så om 2 månader ska jag ta den andra :) 
 
men det gjorde inte så ont så det var skönt! 
imorgon är det alltså valborg, så då ska jag vara med Emma.A jag kommer ta med mig sovkläder till skolan, sen ska vi direkt hem till henne. sen ska vi se brasan i ösmo :) så är det ju röd dag på onsdag så det blir prefekt :D 
 
vad ska ni göra på valborg?
vi har köpt en ny dator så jag har inte några bilder på datorn, men ska fixa det. 
min träningsvärk börjar gå bort. haha äntligen tog bara 3 dagar. men jag hade så ont, och problemet är att ingen tror på mig :( nåja.. 
 längtar så mycket til sommarlovet. fast den ända nackdelen är att efter sommarlovet så börjar vi nian.. lääskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback