köttbulle!

hejhej!
det var en engelsk kille som sa köttbulle på youtube, och jag skrek för jag blev så glad :D hahaha
sen dansade jag, och fick kramp i foten... sen fick jag ont i ryggen... sen fick jag ett brev från folktandvården 0.0
den 2 april ska jag till tandläkaren... leeskigt.. imorgon ska jag träna igen :D det är så kul! nu har jag lite träningsvärk i armarna menmen :) åh det är så många prov på G.. imorgon har vi matte prov, och igår hade vi hörförståelse prov på engelskan.. sen på fredag har vi ett till prov i engelskan -.- ååh orkar seriöst inte!
 nästa vecka är dt prao i 2 veckor :) sen blire sportlov, så 3 veckor utan skola! wiihoo
 
ska bli kul med att praoa på dagis :) blir kanske lite mycket med 2 veckor, men jag klarar mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback