fredag!!!

hej! idag har jag gjort inte piss -.- lyssnade på musik och segade vid datorn! omg jag är helt rastlös, hur orkar man vara hemma 24/7. förstår inte det tyvärr! men på tisdag börjar äntligen skolan igen :) haha jag är så konstig.
nä men det ska bli skönt att komma till baks till vardagen :) träffa kompisarna som man inte har sett på 3 veckor..
jag orkar bokstavligen inte med mig själv längre.. nää fy faen :*
 jag har blivit besatt i batman och spiderman. herligt livet är. ritar batman märket överallt! men det blir ganska snyggt ( not) eller jag venne :( oh gud, jag vet inte ens varför jag skriver det här till er, jag menar ni vill knappast höra mig när jag klagar på mitt liv eller hur? nej men jag tänkte bara blogga lite och få ut mitt patetiska liv på datorn så alla ser det.. haha vad tänker jag på igentligen?.. låt mig svara på den frågan jag precis ställde mig själv, jo jag tänker inte alls, det är helt tomt :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback