I HATE THIS DAY

HOOLA!
 
idag har vi varit i Rudan, jag säger bara fuck my life -.-
åh fy vad jag hatar att åka dit, missade sjöjden för detta!? åååh haha måste duscha o tvätta håret. när jag kom hem märkte jag att hela min bak var blöt?? haha owhat!? jävla snö! hewyudwdywudhwdyuwjk
 
just nu lyssnar jag på Ed Sheeran- city. den är ganska bra tycker jag hehe :)
jag måste plugga till so provet på fredag men jag årkar inte... och engelska glosorna till fredag, jag säger engång till "fuck my life now"  jag vill ha en fluga... haha helt plötsligt. näj men ni vet en sån som killar har, inte djuret.. utan en fluuuuuga! så snyggt. och glasögon.. men inte riktiga för tydligen har jag " jätte bra syn" enligt kvinnan på syn glasögon butiken. -.- men men. kan jue skaffa glasögon som typ är plast ( aaaaj) ont i ryggen
 
Marika
jag vill visst ses! varför tror du att vi inte skulle vilja se? :( <3 it hurts when you say that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback