läxor

hej, just nu lyssnar jag på one direction och pluggar för fullt... ja typ...
imorgon har vi utvecklingssamtal/ studiedag :) jag har samtalet redan klockan 8 så det är bra, för då får man hela dagen ledigt :) men imorgon efter samtalet ska jag åka hem o byta om sen gå till vh och möta upp Emma.A sen ska vi åka in till stan och bara gå runt och äta lite lunch etc :) ska bli väldigt mysigt att prata <3
 
jag tänker inte låta någon sänka mitt självförtroende som en viss person gjorde idag..! jag ska inte lyssna på den personen. jag bryr mig inte vad han säger! vem bryr sig om du tycker att jag är elak och ful! du kan gräva ner dig. för jag tänker inte bry mig! men jag måste erkänna att jag mådde ganska dåligt efter det.. hade lust att skrika o gråta och bara säga högt " gdqjiodge1d1ud3jdheud3jd3u2d3uhf3uhffdhwe" jah precis :)
 
ååååååh jag längtar tills vi kan åka till Romme! det ska bli så kul :D haha
imorgon ska jag lämna lappen till Fia om vart jag vill gå på idrottsdagen :) teehee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback