På tiden

Hejsan vänner!
Nu är det nog på tiden att jag bloggar lite :) jaha.. Vad har hänt i mitt liv???
Igår drack jag min första energi dricka.. Och..... Först smakade det gott men sen var det inte så gott, man blev fett torr i munnen... Jag blev inte så energisk egentligen. Jg blev as sömnig! Haha hur är det möjligt? Men jag ska inte fortsätta dricka sådant för det är mycket socker i det, och det behövs inte i min kropp!
Nästa vecka den 19 januari ska jag o mamma på teater!! Det var en julklapp som jag fick av henne! Hihi ska bli väldigt kul :) sen den 26 januari alltså om 2 veckor så kommer jag kolla synen, och det var ett erbjudande att om man kollar synen får man ett par glasögon med :) jag tycker glas ögon är väldigt fina, tycker inte ni? Jag längtar till nästa once upon a time avsnitt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback