jahapp

Imorgon kl 7.30 lyfter planet mot Barcelona, japp. kommer vara borta i en vecka. jag känner att jag inte har sån stor lust att åka någonstans, känns bara så jobbigt! och tydlign är mina föräldrar oroliga över mig, jag är tydligen frånvarande och inte tycker om något. jippi. allting är så grått och allt suger. jag hoppas såå att jag träffar någon snäll person på båten. 
 
okej.. typ alla har fått sommarjobb...  men dem har ju fyllt 15, det har dock inte jag. det suger att fylla år så sent. fjorton suger. då har sommaren börjat.. jag gjorde ingenting igår när jag kom från skolavslutningen, jag sa inte ens hejdå till någon. ingen bryr sig. sa bara hejdå til Emma.A, jag vill verkligen göra något nu när det är sommarlov, men vad? ingen vill ju ses, alla har nya vänner, nytt liv. är så trött på att känna så här. känns som att om jag frågar någon så kommer jag bara besvära de. ingen frågor ju mig, någonsin.
 
jag fick mina betyg igår också.. ja..  fick C i 5 ämnen, D i 6 ämnen, och E i 5 ämnen. jag fick E i alla SO ämnen, och C i alla NO ämnen, hur är det möjligt, jag suger på no, tydligen suger jag mer på so än no.. jag ska plugga ännu mer i nian.
 
hoppas det finns gratis internet på båten, annars dööör jag. ! 
 
All by myself, don't wanna be all by myself. japp Celine Dion förstår mig. ingen messar med mig.. forever alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback