ett F är inte kul att få..!

hej, känns som att allt händer på engång. SO läxan blir på fredag, och vi har inte ens pratat något om detta.. och sen NO redovisningen har vi på fredag också, den är jag lite sen med.. my bad.. sen fick vi tillbaks vårt svenska grammatik prov idag.. och oj.. jag fick 31,5 poäng = F så typ alla måste göra om men ändå.. om man får 40 poöng, är det godkänd, men jag fick 31,5 omg! så jag ska plugga grymt mycket på svenskan, när det blir om prov nästa torsdag! men jag fick inte sämst iallafall.men åh vad besviken jag blev.. okej jag hade typ inte pluggat något på det, haha rätt åt mig. nåja..är så trött, orkar inte göra något, vill bara lyssna på musik och sen när all prov kommer så kan jag allting. nåja, hoppas no provet om matsmältningen blev bra, annars kommer jag bli såååå arg. Livet är lite tungt nu. ska nog träna imorgon, har inte gjort det denna vecka.. jag är en laaaatmaaask. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback