hehe.

hajsan! läget? nej men, åh gud jag älskar jordgubbar! den 24 mars ska vi åka till Ungern, för att se släkten igen ;) ska bli kul. men vi måste också dit för morfar har brytit höften och måste operera. :( suck. på torsdag är det ROMME! yey, as kul jue. :D jag kommer vara svart o vit. byxorna kommer vara vita och så kommer jag ha min vanliga jacka för vi hittade ingen bra skidjacka till moi. igår fyllde min pappa år! det var mysigt. men jag blev så arg och förbannad på mina bröder. uuuugh. de ringde inte ens. jag förstår Andreas för han har fullt upp, så han prioritererar bara sig själv. men ändå. och sen har vi jue Christian, vart ska man egentligen börja??? fan!!! blir så arg och ledsen. Han har sagt saker som verkligen sårat, särskilt mamma. och pappa också. De säger att det inte är något när de pratar, men de pratar aldrig. Han ringer ALDRIG. den jäveln! vi sågs inte ens när det var jul. de ringde inte på min födelsedag, jag förstår det för jag är bara deras dumma halvsyster, men deras egna PAPPA. vafan! vem gör så? jag har världens konstigaste familj. förlåt att jag skriver detta till er, men jag måste få ut min ilska. våran pappa är ju vafan deras ända nära släkting. kan ni svara på min fråga? "skulle ni göra såhär?" kan lika gärna gråta.! :'((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback