jag saknar dig!

hej, idag när jag kom hem fick jag höra världens sämsta nyhet.. min morfar är borta.. han gick bort igår kväll.. detta är svårt, jag trodde att det skulle vara skönt att skriva ner allt, men det är svårt! sen grät jag.. och sennare vid åtta tiden idag kommer vi ringa mamma igen, men pappa sa att hon mådde jätte dåligt när de pratade. jag vill bara krama mamma och gråta i hennes famn.. det känns inte som att han är borta, men jag saknar honom <3 så om 3 veckor när hela familjen åker till Ungern så kommer vi nog gå på begraving, jag har aldrig gått på en begraving. vill inte. vågar inte. vill inte göra någon besviken. vill att någon ska vara stolt över mig. vet inte ens om jag vill åka till Ungern, vill inte göra någon besviken. vill ha någon bredvid mig, kan någon ge mig en kram? jag årkar inte mer, jag årkar inte vara ensam någon mer. fan. känner mig så svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback