don't forget to SMILE

hej, så skönt att det är fredag! har längtat dunder mycket. jag kom på en sak, måste jue köpa ljusstavar! ni kanske undrar " vrf Gabriella ?" men det är för att det finns en tjej som har skapat en sida på FB och det handlar om att man ska ha röda ljusstavar under konserten under 2 låtar. så vi kanske kommer med i deras fiiilm! hoppas. men då måste jag åka till handen och köpa stavarna på teknikmagasinet.. hoppas det går..! håll tummarna :)
 
idag var jag på gymmet, känns skönt för benen :) så ska jag jobba hårt på måndag så jag känner mig fin på onsdag. känner mig ganska lycklig nu. konstig känsla. har inte känt mig så lycklig under de här månaderna, jag kanske ser lycklig ut, men alla har vi våra problem.. 
 
we're soo flyyyyy. nej men hej då kompisar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback