jäkla skit

hej, idag hade vi första dagen i elevens val. jag valde ju upplev sthlm.. men det var inte alls som jag hade tänkt mig..! vi orienterade hela jävla dagen, det stod inte på schema papprerna att vi skulle orientera i stan. om det hade stått det hade jag aldrig valt det.. det var såå varmt i stan, gruppen var helt fackad.. mina ben typ dog..
 
så otroligt skönt att det är friiday, hade nog inte klarat en dag till i skolan! wow om 12 dagar är det skolavslutning. tiden flyger verkligen iväg.. haha. har nog inte berättat detta. men om 2 veckor är vi i brasilien, jo vi ska på en kryssning i medelhavet i en vecka. båten invigdes 2013 så den är mega ny, och sen finns det typ 18 våningar med massa roliga grejer. bara 2 problem. 1: man måste klä sig fint varje dag man går till resturangen. 2: jag kommer vara så ensam. jag hoppas så mycket att jag kommer träffa någon! hoppas inte det finns snygga killar för då kommer jag garanterat skämma ut mig själv.. :/ haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback