nutella is life

hej! idag skulle allt lämnas in i skolan, såå skönt att allt är fixat och klart. blev klar med novellen ganska snabbt, men jag ändrade på den lite, sen så blev jag klar med Kanada uppsatsen i onsdags. och igår gjorde jag NO uppsatsen! är faktiskt väldigt nöjd!
 
jag kan alltid lita på Nutella, finns alltid i skåpet om jag vill ha den. tack nutella för att du finns :)
borde gå till gymmet, men jag ville bara åka hem och ta det chill. om 19 dagar är det skolavlsutning. shit vad terminen gick snabbt. efter sommarlovet går vi i nian! jag vill inte växa upp. jag vill vara barn forever. okej kanske inte forever. men jag vill inte vara vuxen och ta beslut, oroa mig över jobbet, eller kärleken.. Och jag vill inte dö.. jag är en vampyr!!! solljus "aaaaaaah, jag smälter" typ.. nej men förstår ni mig? eller låter det helt ologiskt?
 snygg va? det var i romme :)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback