snart sommarlov

wohoo. oh shit.. det är snart sommarlov.. omg det betyder att det är nian nästa år..! inte redo alls! idag kom studievägledaren Malin in till oss, hon hade världens bästa timing. för min svenska lärare skulle precis börja läsa våra noveller. och en av de novellerna hon skulle läsa upp är min.. hon valde bara ut några st.. åh varför.? 
så den 10 juni kommer vi gå till gymnasiet i handen och kolla lite. man skulle kryssa i fyra st riktningar man ville kolla in, och jag valde - barn och fritidsprogrammet, estiska programmet, och samhälls något... haha, kom ej ihåg vad det var?? 
 
idag fick vi våra betyg i svenskan o engelskan, jag tror att hon sa att jag har D+ i engelska o D- i svenskan?? alltså jag kommer inte ritkigt ihåg vad hon sa.. men på min novell fick jag bara ett C medans typ de andra fick ett B känns lite lågt.. jag kommer nog aldrig få ett B :( känns bara så dumt.. nåja "happy thoughts" ;)
 
imorgon så kommer vi åka till rudan ( buu ) och vi kommer vara där hela dagen typ.. vi ska orientera.. själva.. alltså owhat? Men sen ska jag och Emma.A gå upp till handen och titta runt lite, måste köpa shorts.. och bikini..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback