varför mobbar vi varandra ?

hej, jag har tänkt på en sak, varför är vi elaka mot varandra? fattar inte vi att det sårar folk? det är hemskt att folk stänger ut en, pratar bakom ryggen på varandra och pekar på varje fel vi har. 
Alla har något som man inte är nöjd med. magen, låren, skrattet, ansiktet.. får spunk på människor! 
det finns två  kommentarer jag hatar..
- du, vet du att du har en finne där?!
alltså wow, jag har en spegel hemma jag ser att jag har finne i ansiktet. så vadå! ring polisen. jag är vafan tonåring, finnar kommer o går.sånt är livet bara. usch!
 
- oj, liite mycket mat du tar. nej usch vad äckligt med oliver ( random ) gillar du oliver..? fy
alltså va fasiken? vrf bryr vi oss om vad den andra personen har på tallriken? alla är olika någon gillar oliver, andra inte. värsta big dealen. nej jag dissar de 2 kommentarerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback