haha jag är i trubbel !

hej.Idag var jag och Emma.a i handen, och sen hade vi inget att göra så vi gick in i br..... inte bra! 
vi hade gått runt lite, sen hittade jag pruttkuddar !! alltså det är omöjligt att gå förbi de utan att prutta högt med dem.så jag höll på med de. och vi skrattade och gick runt. sen när jag nästan skulle lägga tillbaks de, kommer en kvinna som jobbar där och säger " kom igen nu tjejer, om ni inte ska köpa de lägger ni tillbaks de" haha det var pinsamt. så jag la tillbaks de. sen skulle vi gå därifrån, så säger hon "alltså tjejer, lägg tillbaks de!" både jag o Emma blev skiträdda, vi trodde hon menade att vi hade snattat. sen visar hon en kudde som ligger vid sidan, så jag säger att jag la tillbaks den. men hon tror inte mig. så jag går fram till henne och säger att jag la tillbaks de här och pekar vid de andra kuddarna. men hon säger att vi hittade kudden vid andra sidan av affären. alltså WTF ? jag tror jag kommer ihåg vart jag hittade den !! så jag säger "nej, jag tog den härifrån ! " då kommer emma fram och säger att jag talar sanning. fy fan vad pinsamt !!! okej, vi borde kanske inte hållt på med dem, men ändå.. Hon jobbar vafan på BR hon borde ha lite humör i kroppen !! jaja nu glömmer jag detta, men hon bara anklagade mig, jävla bitch.. (jag brukar inte säga bitch, men hon är första bitchen på min hata lista) 
 
 
ps: jag har ingen sådan lista, men nu funderar jag över det ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback